bij mij is het al wel blauw. en ik heb ook een hele harde schijf aan de binnenkanten van mijn benen wat erg pijnlijk is want heel mijn linkerlies is opgezet.
we kijken het even aan..
weet iemand hoelang je vocht vasthoud? ik weet nog eens niet of ik het vast houd maar ik gok van wel.. ben geen bollentje vocht hihi dus ben benieuwd. of ik het nu gewoon niet zie . maar hadden jullie dat ook? me weegschaal geeft ook gewoon een kilo meer gemiddeld... maar ja dat kan ook natuurlijk van andere dingen zijn..
ik loop ook erg veel maar slaap nog wel met me benen omhoog..
ben gisteren bij CE geweest want het pak wat ik gekocht heb is te groot dus geen steun baal daar van en moet hem dus kleiner laten maken.. elukkig had ik nog me pak van vorige keer en die heb ik nu aan had dus beter geen pak erbij kunnen kopen zo 110 euro pleitte zucht...
en HTM hoe is het nu bijna op controle volgens mij? ben benieuwd ik kan de fotos hier ook niet plaatsen als ik op img druk krijg ik geen ioptie om te plaatsen..
wat ik nu ga doen is denk ik in het form begin waar jij ze hebt gezet neerzetten of ik moet me wachtwoord voor me online opslag bedenken die staat op me andere pc
morgen ben ik weer in de camper dus dan ga ik kijken
groetjes allemaal n een hele fijn weekend XX