Ervaringen 2010...Ik ga ervoor!!

Plaats hier alle vragen en dagboeken over liposculptuur

Re: Ervaringen 2010...Ik ga ervoor!!

Berichtdoor sheila37 » za jul 31, 2010 10:18 am

hoi hoi allemaal ben er ook even. Hey Roger dan ben ik na jou gegaan hihi ik was er ook 22 ste in belgie en volgens mij heb ik je dan gezien..
bij mij is het al wel blauw. en ik heb ook een hele harde schijf aan de binnenkanten van mijn benen wat erg pijnlijk is want heel mijn linkerlies is opgezet.
we kijken het even aan..

weet iemand hoelang je vocht vasthoud? ik weet nog eens niet of ik het vast houd maar ik gok van wel.. ben geen bollentje vocht hihi dus ben benieuwd. of ik het nu gewoon niet zie . maar hadden jullie dat ook? me weegschaal geeft ook gewoon een kilo meer gemiddeld... maar ja dat kan ook natuurlijk van andere dingen zijn..
ik loop ook erg veel maar slaap nog wel met me benen omhoog..

ben gisteren bij CE geweest want het pak wat ik gekocht heb is te groot dus geen steun baal daar van en moet hem dus kleiner laten maken.. elukkig had ik nog me pak van vorige keer en die heb ik nu aan had dus beter geen pak erbij kunnen kopen zo 110 euro pleitte zucht...

en HTM hoe is het nu bijna op controle volgens mij? ben benieuwd ik kan de fotos hier ook niet plaatsen als ik op img druk krijg ik geen ioptie om te plaatsen..
wat ik nu ga doen is denk ik in het form begin waar jij ze hebt gezet neerzetten of ik moet me wachtwoord voor me online opslag bedenken die staat op me andere pc :? dan kan ik het via daar doen..

morgen ben ik weer in de camper dus dan ga ik kijken

groetjes allemaal n een hele fijn weekend XX
sheila37

Berichtdoor Roger32 » za jul 31, 2010 4:45 pm

Hallo allemaal...

Oos thanks voor de info. Ik moet dus gewoon rustig en GEDULDIG afwachten hahaha. :shock:

Sheila, kan idd kloppen dat je mij gezien heb in Mol.Ik heb idd mensen zien binnen komen nadat ik klaar was. Grappig !
Bij mij zijn mijn blauwe plekken geel aan het worden. Ben benieuwd hoelang dat nog duurt.
Ik merk wel dat ik echt de kilo vet kwijt bent, ik weeg ook een kilo minder. :D

In de ochtend zie ik het beste wat het verschil is cq wat er is weg gehaald.
Maar in de avond is het alles meer opgezet. Komt dit bekend voor ?

Groeten
Roger
Roger32

Berichtdoor sheila37 » za jul 31, 2010 8:25 pm

hi Roger

jaa zou goed kunnen was met me vriendin... leuk he:)

dat geduldig dat is het ergste lol haha maar oke over een week mag het pak uit dat scheelt. dan kan ik weer buikspieren doen..

heb geen weegschaal weeg soms bij me broer thuis maar zag net dat volgens mij de batterijen het niet meer goed doen zucht heb ik weer.
hahaha

ja ik heb nog zeg maar me onderbroek rand in me huid staan normaal niet dus dat zal vocht zijn denk ik

ik denk dat we over een maandje verder zijn en dat het vocht dan eruit is ( hopen maar)

tot babbels ga even sparkle uitlaten
sheila37

Berichtdoor kippie » za jul 31, 2010 10:50 pm

hallo, hier ben ik weer!
ik heb nog een vraagje...hoe lang blijf je gezwollen?
Ik snap best dat je blauw word en zwelt maar hoelnag ongeveer?
ik lees dat de meeste al snel weer te werk gaan, ik begrijp ook dat de behandelingen op vrijdag plaatsvinden, als ik dan het weekend erna helemaal vrij plan zou ik dan maandag weer te werk kunnen?
Hoelang zijn je benen dik, ik bedoel dikker dan ze voorheen waren door het vocht of zijn dat ervaringen die slechts een paar dagen of weken duren zolang als je het pak draagt?

Dan heb ik nog een vraag; als je staat zie je bij mij de probleemzones erg, als je gaat liggen valt het wat weg maar als je behandelt word dan lig je toch?
hoe kunnen ze dan voldoende weghalen?

haha wat een vragen he, klinjkt een beetje paniekerig maar ik vind dat we ook niet moeten vergeten dat het toch echt een ingreep is!
kippie
kippie

Berichtdoor Roger32 » zo aug 01, 2010 9:14 am

Hi Sheila,

Idd nog een kleine week dan mag dat pakje uit … Ik hoorde /las dat sommige mensen er nog 2 weken langer mee aan sliepen.
Dit voor extra steun ? Ga jij dit doen.
Het pakje ziet er niet uit , maar geeft wel een stuk conform. hahaha
Wordt jij trouwens wel eens s'nachts wakker van de pijn ?

Dus als het pakje uit is ga je weer buikspier oefeningen doen. Ik sta te springen om weer te kunnen gaan sporten :D
Ga morgen weer voor het eerst op de crosstrainer staan. Kijken hoe dat bevalt.

Hopen dat vocht maar snel verdwijnt. Is het al gelukt met je foto’s plaatsen ?
Ben wel benieuwd hoe het bij jouw is uit gepakt. leuke woord speling ;-)

@ kippie :

Hoelang de zwelling nu precies aan blijft is mij ook nog een vraag. Voor mij is het nu 9 dagen na de behandelingen en het is nog een kleine beetje gezwollen.
Ik heb een week vrij genomen en dat is erg goed bevallen. Ik zou niet 3 dagen na je behandeling weer gaan werken…. (weet niet wat voor werk je doet )
Alles is nog gevoelig en je moet genezen en niet alle kleding zit even lekker.

Je wordt op verschillende manieren behandeld, als je op je rug, buik en zij ligt.
Het laatste gedeelte wordt gedaan als je staat. Dan kunnen ze echt alles weg halen wat ze kunnen weg halen.

Groetjes
Roger
Roger32

Berichtdoor sheila37 » zo aug 01, 2010 12:08 pm

Hi Roger:):)

hmhmh nee denk het niet ik heb nogal wat last van dat pak lol. even snel naar de wc lukt niet hoor haha. maar ik was vrijdag bij CE en ze zei ook dat het geen nut had om het pak langer te dragen dan de 2 weken die ze aangeven bij de behandeling.. maar als die comfortabel zit kan het volgens mij geen kwaad als je hem langer aan wilt houden,

nee het lukt niet met de fotos jammer hoor maar ik heb nog een troef achter de hand haha moet alleen even uitzoeken of dat kan wat ik wil want jaaa dat is nog de vraag.

nee ik slaap niet denderend op me zij s beetje irritatie zo lekker blauw gevoel:)alsof ik overreden ben haha. maar ik heb geen pijn.. me lies is pijnlijk met lopen dat is minder maar nee geen pijn.

ja die buik van mij is niet groot maar is wel een beetje blubberig hahah. dus goed oefenen ik loop nu wel elke dag zo gemiddeld 1 a 2 uur en als ik dadelijk weer van vakantie terug ga naar huis dan ga ik weer naar de sportschool.
ja ik heb nu al 2 x fotos laten maken ik zie totaal geen verschil jaja maar andere mensen die de foto zien zeggen ooo ik zie het wel zucht. of dat dan medeleven is of waarheid vind ik het volgende haha:)

kippie.. ik had me behandeling op donderdag en roger ook het is verschillend, elk mens is verschillend. de ene houd langer vocht vast dan een andere. volgens mij gaan de meeste weer werken na 2 dagen het ligt er ook aan welke zones je laat doen he

Naar mijn mening geeft het pak juist druk waardoor je minder van de zwellingen merkt als ik het pak uitdoe valt alles los zeg maar en ben ik toch dikker hoor haha.

groetjes uit donker zeeland maar nog wel droog:)
sheila37

Berichtdoor kippie » zo aug 01, 2010 4:43 pm

is het naar mol een beetje goed te rijden, denk dat er veel files zullen zijn?
En als je de rit terug maakt moet je dan ook met je benen omhoog...
ik heb het nl tegen niemand vertelt, dus moet alleen heen en weer zon 3 uur. heb ook geen man of vriend dus thuis kan ik het zowiezo met niemand delen en ben veels te bang voor de reacties; ik wil de beslissing zelf nemen.
Is het verschonen van de broek en de maandverbanden dan ook wel alleen te doen; dat ik gewoon af en toe stop bij een benzinepomp met toilet?

mijn gedachtes erover schommelen toch wel; van de ene keer ik doe het morgen naar doe toch eens normaal waar begin je aan.
kent iemand dat?
ook de centjes natuurlijk. die kan je ook hard nodig hebben voor wat anders.
Nou ja die gedachtes dus.
Ik wil toch echt voor de maand augustus een consult gaan afspreken....want als ik de reacties lees moet je geduld hebben, doet et pijn maar heeft niemand er spijt van en dat sterkt me dan weer.
groetjes van een schommel-kippie
kippie

Berichtdoor Tanja » ma aug 02, 2010 2:52 pm

Wat veel reacties over 1 kliniek! Ik zoek me steeds rot naar meerdere reacties over 1 kliniek om een keuze te kunnen maken. Ik snap de 'achterdocht' wel. CE strooit met positieve referenties die via hen zijn geplaatst én er struint iemand fora af om met haar ervaringen te leuren. Ze moedigt je dan aan om naar CE te gaan en naar een bepaald persoon te vragen en haar te noemen. Als die geen commissie krijgt, dan weet ik het niet meer!!! Maar goed, dat zie ik bij deze topic niet terug.
Ik weet het toch nog steeds niet. Ik heb door een ziekte (lipoedeem) overgewicht en mijn enige kans om (wat) vet kwijt te raken is liposuctie. Niet alle klinieken zijn ermee bekend of durven eraan te beginnen. Ik ben al eens ergens geweest, maar die wilde dan ik nog 5 kg af zou vallen. Je kunt wel raden waarom ik dus maar weer op zoek ben gegaan. Het luistert heel nauw door die ziekte. Als de lymfebanen - die voeren het vocht af - te veel beschadigd raken, ben ik helemaal zuur en kan ik voor de toekomst gaan nadenken over een rolstoel.
Ik las ook ergens in die lange lijst berichten van iemand die naar lipocentrum Maastricht zou gaan. Daar zeggen ze ervaring te hebben met lipoedeem. Hoe was de ervaring daar?
Tanja

Berichtdoor kippie » ma aug 02, 2010 7:54 pm

ik begrijp het vorige berichtje wel; als je, zoals ik, alles hebt gelezen over dit onderwerp duikt er veel de naam sandra op in allerlei forums, en dit hele forum gaat over CE.
Toch zegt iets in mij dat ik dit allemaal wel kan en mag geloven en is mijn beslissing wel dat ik voor CE ga met mijn consult.
Ik heb nog wel veel vragen en die heb ik ook hier geschreven en dan hoop ik dat er iemand die behandelt is nog eens hier komt kijken en zo antwoorden kan geven.
De arts van CE heeft ook een eigen site en daar staan ook dingen over lipoedeem!
Hoe weet je dat je dit hebt?
wie stelt die diagnose en wat zijn de symptomen?
kippie

Berichtdoor Roger32 » ma aug 02, 2010 10:00 pm

Hai Sheila :wink:

Hoe is het in zeeland. Nog droog gehouden. Hoe gaat het met de blauwe plekken en het vocht . Doet je lies al minder pijn.
Vandaag gemeten en ik merk het goed. Ben nu al een 3 cm in omtrek kwijt :D
Het verschil in links en recht wordt ook minder. Al op de weegschaal gestaan Hoe staat het met het foto plan ?
Ik ga het pakje misschien toch iets langer dragen..... Ik heb er nu zoon emotionele band mee, dat ik er moeilijk afscheid van kan nemen ahahha

@ kippie
Ik heb deze topic ook een paar keer gelezen en de naam CE op kwam idd heel vaak voor.
In het begin had ik ook zo mijn bedenkingen daarbij maar dat is nu wel bij gedraaid. ( Ik dacht eerst dat deze site werd gesponsord door CE hahaha )
Op dit forum /deze topic komen mensen die hun ervaring willen delen met andere,vragen willen stellen, maar ook mensen die een stuk herkenning vinden omdat ze bij de zelfde kliniek zijn behandeld. Dat is toch niet zo raar ?

Het consult bij CE wordt verrekend als je de behandeling laat uitvoeren. Dus ga er heen en als je het niks vind of er van af ziet dan kost het je niks.
Toen ik op consult ging bij CE, kreeg ik alleen een assistent te spreken en te zien. Hoewel ik alle vragen kon stellen en mij alles duidelijk was, had ik toch liever de dokter zelf gesproken.

Mol is goed te berijden, Files ect ligt er natuurlijk aan waar je vandaan komt en hoe laat je onder het mes gaat. 1,5 uur terug rijden is nog wel te doen en het verschonen kan dan thuis wel.

Groetjes
Roger
Laatst bijgewerkt door Roger32 op di aug 03, 2010 11:26 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Roger32

Berichtdoor HMT » ma aug 02, 2010 11:12 pm

Haaai allemaal..

Whahaha, ik ga echt om sponsorgeld vragen binnenkort.. :D :D :D
Volgens mij zijn er via dit forum al zoveel mensen gegaan dat ik dat ook echt wel kan doen.. 8)
Ik begrijp jullie argwaan echt wel, maar ik wil het toch nog een keer zeggen..
IK KRIJG (TOT NU TOE) NOG NIET 1 EURO VAN CE!!! (kostte me wel 2005 euries!!!)

@kippie
Op de weg naar Mol zal je waarschijnlijk geen file tegenkomen..rustige weg.
Je hoeft niet met je benen omhoog op de terugweg.
Geen idee of je kinderen hebt, maar je hebt het gevoel hoogzwanger te zijn...haha dat had ik tenminste maar miss dat Roger dat anders ervaart.. :oops:
Voor het verschonen van die banden hoef je niet persé naar het toilet, gewoon zorgen dat je lekker wijde kleding aan hebt die je goed opzij kan houden dan kan je makkelijk de verbanden verwisselen (neem lekker grote kraamverbanden dan hoef je niet zo vaak te verwisselen) en neem een plastic zak mee voor de gebruikte, wel zo handig.
Ga pas als je er zelf zeker van bent!! Idd tis veel geld en wat als het jou niet brengt wat je verwacht?
Voor nu zeg ik, ik had verwacht dat ik strakker in mn vel zou gaan zitten (maar ze hebben verteld dat dat ook niet echt meer het geval zou worden, na 3 kids) maar dan nog heb ik geen spijt en was het elke eurie waard. Je vergeet ook heel snel hoe veel vet er eigenlijk zat, maar als ik naar mn foto's kijk weet ik het weer. :oops:
Wat verwacht je ervan en heb je het ervoor over?? Wat een ander zegt is echt minder belangrijk, dit is JOU ding!
Succes!

@Sheila
alles goed gegaan lees ik... gelukkig maar!
Hopelijk wordt dit wat je ervan verwacht...mja, nu dat geduld hé.
Tegen mij zeiden ze dat je dat pak rustig langer aan mag als je dat fijn vindt. Ik heb het 2 weken langer overdag aangehad, zat me lekkerder als die blubberbuik. Spijkerbroeken vond ik een drama, gelukkig zijn er die heerlijke treggings, super voor de eerste weken.(maanden)
Vocht kan zeker even duren, evenals nare gevoeligheid, die is nu pas na zo'n 4 a 5 mnd echt helemaal weg.

Waar zijn die fotoooooosssss???
Wil niemand foto's plaatsen?? :cry:

Grtzzzzzzz :D :D :D
Liposculpture ondergaan aan buik-maag-taille op 18 maart 2010...
HMT

Berichtdoor kippie » di aug 03, 2010 10:30 pm

ik denk na over een consult maar óók al over een eventuele datum voor behandeling; wat denken jullie hoeveel tijd kan er tussen een behandeling en vakantie zitten?
Ik ga voor mijn benen, dus niet mijn buik of heupen ofzo.
Ik wil eind deze week bellen voor consult dat heb ik mezelf beloofd, haha...er komt schot in!
kippie

Berichtdoor Joy » wo aug 04, 2010 5:11 pm

Hallo!
Ik denk, ga nog eens kijken op het forum. Heb een tijdje mijn ervaringen geplaatst en ook gelezen van andere.
Leuk om te zien dat er zoveel nieuwe mensen zijn die er ook weer baat bij hebben om ervaringen te kunnen delen.

Ik ben bij CE in Mol geweest voor mijn binnen-buitenkant benen en lovehandles, nu 4 maanden geleden.
En het resultaat mag er zijn!!! Ik ben er echt zo blij mee, als ik nu nog zou gaan sporten dan heb ik mijn modellen figuurtje... maar ja, die verdoemde sportschool :evil: blehhh
Mijn benen zijn nu echt mooi recht en ik denk dat ik nu aan mijn eindresultaat zit... of hoeveel maanden gaven ze daarvoor? 6mnd? Ik weet het allemaal al niet meer.. Ik heb ook geen afspraak voor na controle, dr Lemmens zei toen wel dat ik mocht terugkomen na een half jaar maar dat de meeste dat niet doen...

Succes allemaal en ik blijf af en toe spieken op de site :wink:
Joy

Berichtdoor sheila37 » wo aug 04, 2010 6:09 pm

hi hi allemaal

@Joy wat leuk je weer eens online te zien hier. mag ik aan je vragen hoe jouw binnenbenen zijn ik heb ook binnenbenen laten doen wat dat wrijfde erg tegen elkaar met alle ontstekingen die ik er gratis bij kreeg

nu is er ongeveer 400 cc weg gehaald daar en ik zie nog niks pas 2 weken maar mijn omtrek been is 67 cm dus niet niks zucht zou ik mogen vragen hoe het bij jou was ik sport wel nu evne niet want ik ben op vakantie maar ik loop wel elke dag een uur gemiddeld nu en doe me oefeningen..
en ik ben aan het lijnen gaat langzaam maar zeker goed. ben benieuwd of je dit nog leest

@ Roger.. fotos lukken niet zelf ik ga ze via het forum sturen is makkelijk ga het vanavond doen ik ka nze dan per mail doen en dan zetten hun het erop...
heb er nog maar 2 ben even afhankelijk van iemand anders die fotos maakt hihi
ooo al 3 cm in omvang dat is super gisteren even gemeten ik heb me heupen late ndoen en was even kijken ongeveeer gemiddeld hoor want dat is makkelijker 2 cm kwijt

me benen zijn nog net zo dikkies als voorheen maar gelduld heben. :?

ooo blauw word iets minder zeker op me benen maar heupen nog wel hoor even tijd nodig vind dat het bij jou snel en goed hersteld knap hoor.. hihi
en ook dat je het al zo goed ka nzien potver ik sta steeds bij die spiegel maar nog niet echt hoor hihi

ben nu 69 ongeveer dus iets minder en ik lijn dan ook nog echt he! hou me zeer goed aan het dieet en drink eigenlijk alleen water 2 liter minimaal thee en soms 1 cola light..

@ HTM ja alles goed gedaan wel een harde schijf in me lies wat minder met lopen maar het word daar al wat minder geduld hihi ( moeilijk hoor) maar als de andere het kunnen moet ik het ook kunnen.. maar ja dan ga ik shoppen en dan wil ik meteen die leuke broek aan maar ja dat gaat niet haha

ik zal blij zijn als me pak uitmag krijg er irritatie van haha dus morgen uit! dan ga ik eerst even een dag me lichaam laten rusten e ndan doe ik het missichen nog een paar nachten aan..
oke me harde plekker worden minder... ik kan me vocht bijna niet vinden denk ik alleen me pak afdruk staat in me heupen dus ik gok dat dat vocht is...
me benen niks en die zijn het belangrijkst...
hoe voel jij je nu nog steeds goed ik vind op je fotos een goed verschil te zien netjes hoor... sport je nu ook ?hoe is het met het afvallen want volgens mij zag ik een aantal pagina terug het afval gewicht tabeltje hihih
ik ben nu 69 ongeveer dus gaat de goede kant op snap alleen nog steeds niet waarom ik nog niet ene kledingmaat zak van beneden.. grgrgr

oke ik ga met me hondje lopen even frisse neus

tot hoors allemaal

groetjes uit zeeland
sheila37

Berichtdoor kippie » wo aug 04, 2010 10:26 pm

leuk om zo blij bericht van joy te lezen dat die zo blij is met het resultaat maar daaronder van sheila dat er nog niet zoveel resultaat is....haha, ik denk dat je soms ook maar niet meer hier moet lezen want al gooit je eigen hoofd je in verwarring dan doet het hier ook niet veel goed aan.
maar sheila; heb je al met al spijt of benje teleurgetselt of zie je het nog steeds wel zitten?
Is 5 weken tussen de behandeling en vakantie te doen????
dat is voor mij nl een optie, anders zit ik weer met andere dingen en aangezien ik er met niemand over spreek en alls min of meer stiekum doe, buiten dit forum, moet ik het wel ok plannen natuurlijk!
kippie

VorigeVolgende

Keer terug naar Liposculptuur